akma's FotoPage

By: akma saad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 23-Aug-2011 10:00 Email | Share | | Bookmark
Tuff & Pantai Hospital..

Cian sayang mama
xleh bergerak mana..sooo sad :(
yg ni paling2 mama xleh lupa
View all 6 photos...
Tuff masuk ward!! kes pneumonia..asalnya tuff selsema..p cek still ok...xlama pas tu Tuff batuk..jangkit ngan papa..mama pun kena..p spital lagi sebab takut kena batuk kokol cam haritu..tup2 doc Khairul ckp ada kuman sikit kat paru2..sujest suh dok kat ward utk pantau...time tu lagi bape hari je lagi nak raya...takut kang melarat smp raya lagi teruk..
1st Tuff kena cucuk ambik darah n masukkan ubat..mama xleh masuk..kena dok kat luar je...so, mama dah mula suspen..dengar Tuff nangis jerit bagai mama lagi xtahan..ngan mama2 sekali nangis..sori sayang..mama xleh buat apa2..utk kebaikan Tuff gak..Hubby tenangkan..katanya kalau mama xkuat Tuff xkan kuat...i try..but i can't..
Tuff sgt fobia ngan nurse n doc..asal nampak je mesti nangis...hari pertama nampak Tuff agak boring..papa bawak toys yg banyak..petang2 bawak kuar p bazar ramadhan...hari ke-2 papa bawak walker..tuff sgt2 hepi..dapat pusing hosp..hari ke-3 Tuff dah semakin baik n dibenarkan pulang pada pukul 4ptg..alhamdulillah...mama harap ini kali pertama n terakhir tuff masuk spital..mama dah xsanggup tengok Tuff kesakitan setiap kali kena masuk ubat n ambik gas...


Monday, 22-Aug-2011 18:30 Email | Share | | Bookmark
10 months...

wif mak su Fahirah
pak ngah Amir..
sesi mengemas bermula
View all 7 photos...
Budak bijak sdah makin besar..wawawa..maka makin banyak ragam..dan 2 da 1st time..Tuff masuk spital...pneumonia...3 hari..time tu tinggal lagi bape hari je nak raya...cuak gak takut kena raya kat spital..baju raya lom beli seh!!..hahhaha...tapi yg lg dasyat bila dengar Tuff meraung kuat time kena cucuk..dengan itu mama tanpa segan silu menangis kat luar gak..
"kalau sayang x kuat mcm mana Tuff nak kuat.."
kata2 semangat itu masih belum cukup buat diri yg memang xbape nak semangat...maunya xsedih..jaga Tuff baik2...mcm minyak yg penuh...minyak penuh pun xjaga cam tu..setitik darah pun xkuar..tup2..dia kena ambik darah..kena cucuk bagai..tangan berbalut2...huhuhu..ati mana xsayu..
harapan menggunung..:semoga ini kali pertama n last Tuff masuk spital...
time ni jugak Tuff mula jinak2 nak merangkak..uik????heran gak....tetiba je angkat2 punggung...selangkah dua...plep..hahahha..usaha tangga kejayaan..chayok Tuff!!! love u la...hahhaha


Friday, 22-Jul-2011 18:30 Email | Share | | Bookmark
9 months...

mula nak memanjat
laptop baru..
walker baru
View all 10 photos...
dah lama xupdate status...agak bz ngan keje kat sek n juga kat umah...
Alhamdulillah..Tuff dah mencapai usia 9 bulan..ini menandakan anak mama dah semakin membesar n semakin banyak karenahnya...dalam usia 9bln ni mama mula risau bila Tuff dah merangkak lagi..tup2..anak mama nak memanjat terus rupanya..maka dengan itu..kerusi n meja adalah tmpt faberet utk memanjat n bermula aksi akrobatik...mama dah mula risau..mata asik memandang je..ati xsenang duduk...bawak laptop ke depan..dengan harapan smbil buat keje smbl melayan Tuff..tapi...yes!!...laptop mama menjadi sasaran juga..Tuff dapat toys baru!!!!..keypad2 dah mula melayang..waaa...papa beli laptop utk tuff..siap ada muzik2 lagi...tapi laptop mama juga jadi pilihan..ketaksuban tuff dengan aktiviti memanjat telah membuka hati mama utk beli walker...dan...Tuff sgt gembira!!..leh berjalan ke sana sini utk mencapai apa saja yg boleh di capai..waaaaaaaaaaa...xpela nak..janji gembira..hahhaha!!!


Wednesday, 22-Jun-2011 12:00 Email | Share | | Bookmark
8 months..

i like book
 
 
View all 6 photos...
Anak mama dah menginjak usia 8bln...semakin bijak ngan perangainya...n sentiasa menceriakan mama n papa..cuma Tuff dah mula bijak memilih...tak nak lagi minum susu botol..itu yg merisaukan mama...
di usia 8bln juga Tuff buat pertama kali diserang demam selesema...walaupun tak teruk sgt tapi mama n papa still risau..sayang Tuff


Sunday, 5-Jun-2011 12:00 Email | Share | | Bookmark
Wedding Pengkalan

bersiap
 
 
View all 5 photos...
Bersiap utk p wedding kat Pengkalan lak...cousin hubby...Firdaus..so ucapan biasa..
'Selamat Pengantin Baru'
tak banyak yg dapat dikongsi bersama..just enjoy.....


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net