akma's FotoPage

By: akma saad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 15-Dec-2009 12:00 Email | Share | Bookmark
Happy anniversary me & Hubby...

 
 
 
Happy Anniversary Akma & Izham...semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...dikurniakan cahaya mata yang comel dan beriman...sentiasa ceria dan saling memahami....

hmm...pejam celik..pejam celik..rupanya dah 2thn kami melayari hidup bersama sbg pasangan suami isteri yg cukup bahagia...bersyukur diberikan seorang suami yg sgt2 memahami dan penyayang..segala pengorbanan yg telah diberikan tidak akan dilupakan dan disia2kan..
tapi..harini kami tak dapat menyambutnya bersama2..aku kat Penang dan Hubby kat Kl. Alasannya????hmm..aku balik kampung utk jenguk mak memandangkan cuti sekolah ni belum lagi balik kg sebab ke Jerman..hubby pulak?? dia ada appoiment dengan Prof...huhuhu...
Jadi dengan itu...maka idea ini telah tercetus...konon nak buat suprise utk hubby..oder bunga dari tenet...pagi...smp kat opis...heheheeh...berjaya la jugakkan suprise tuh..hehhe..love u so much dear...so much....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net