akma's FotoPage

By: akma saad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 5-Dec-2009 00:00 Email | Share | Bookmark
Paris......

hahaha..dah sampai kat Paris
 
berjalan menuju ke Eiffle Tower
 
nampak tak kat belakang kami tu?
waaa..dah nak sampai dah
 
 
dalam lif nak naik atas
 
sejukkkk.......
permandangan dari atas
 
 
ada bendera malaysia....
 
love u dear...
 
 
naik Cruise
 
 
Paris waktu malam
 
Skrg dah ada kat Paris..bestnya...antara tempat yg memang teringin dan sesapa pun teringin ialah eiffel tower..hotel tempat kami menginap dekat je ngan eiffel tower tu..jalan kaki jest...best..tapi cuaca kat sini ujan..agak mendung sikit..tapi kat Paris ni tak sejuk sgt..tapi sejuk jugakla bagi kita yg tak biasa..hehehhe...2 hari kat Paris ni memang menyeronokkan cuma tak puas nak shopping je..hehehheh


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net