akma's FotoPage

By: akma saad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 10-Sep-2010 00:00 Email | Share | Bookmark
Selamat hari raya..

Mintak ampun abg..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tahun ni 1st raya kat Melaka..tak leh nak melaram sgt sebab perut dah makin boyot..ramai org tegur..
"Waaa..perut Kak Akma bulat mcm buah tembikai...cute.."
cait!!..ingat buah tembikai ke apa..hahaa..tapi memang betul perut makin bulat membesar..pastu ke depan je..mcm nak sodok org..hahhaha..

Apa pun raya taun ni best...tapi teringat kat arwah abah..ni tahun pertama beraya tanpa abah disisi...semoga roh abah dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org yang beriman..amin..

buat hubby tersayang...
"Sayang mohon ampun dan maaf andai ada tersalah kata...halalkan makan minum sayang..bimbingla syg kejalan yg diredhai..insyaallah syg akan cuba menjadi isteri dan ibu yg mithali dengan doa dan bimbingan abg..amin..

utk semua...selamat hari raya!!!!!


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net