akma's FotoPage

By: akma saad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 17-Nov-2010 10:15 Email | Share | Bookmark
Rambut baby Thaqif yg telah dikorbankan..

Thaqif sebelum botak..
Bergambar dulu..
uik...??
papa dah tak sabar tu
Ati2 ye papa
aksi lam video..
oh rambut anakku yg telah dikerjakan oleh papa
 
Macho man..
ni rambutnya..
Thaqif ngan pisau cukurnya
budak macho nangis time mandi..apoda...
Budak macho nak pakai baju raya
tengokla aksi papa..saba je..
 
macho boy
Selamat Hari Raya Aidilahda...
Tahun lepas beraya kat Jerman...tahun ni lak beraya kat kl..huhuhu...2 kali lak tuh tak dapat makan ketupat lemang time raya haji..uwaaaaaaaaaa.......
Hubby, adik ngan mak p sembahyang raya..aku dok umah siap2 je..pas diorang balik siap2 nak makan..pastu siap2 nak cukur rambut baby Thaqif..hubby begitu bersemangat nak buat sendiri...rasa gerun pun ada ni..lam ati dok ckp.."leh ke hubby buat?"
Tapi tengok muka hubby cam konfiden je..ok kot...hopefully..hehehehe..
Dlm kul 10 lebih dengan perlahan2 dan penuh hati2 rambut baby Thaqif dah selamat...'hensem pulak tengok Thaqif kepala botak..macho je nampak..ahaks'
Pas abis cukur bagi mandi...siapkan dia ngan baju raya..walaupun tak leh beraya tapi tetap nak posing raya gak..hahhahha...
"sori ye sayang tengok mama ngan papa tak bape sihat mcm ni.." hehehehe


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net