akma's FotoPage

By: akma saad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 22-Apr-2011 18:30 Email | Share | Bookmark
6 months..

Tuff demam
 
nak buat aaksi terjunan
 
dah pandai tido mengiring....n buas...hahhaha
 
mama..Tuff nak dok bawah ni tau
 
kat umah tok su balik pulau..tumpang tido jap
papa suh Tuff jadi maskot
baca cepat..
Tuff nak menyelit
 
 
 
 
ingat anak mama kena demam campak
 
Tuff dah 6bln!!!!...sekejap je dah setengah tahun...6bln ni juga banyak benda baru yg berlaku...

pertama...
sehari sblm nak masuk 6bln Tuff demam n batuk yg teruk...sampaikan Tuff kena sedut gas utk cairkan kahak...mayb bagi sesetengah org itu biasa berlaku yapi bagi aku tak sebab ini kali pertama Tuff demam n kena mcm tu lak...aku tak sanggup nak tengok...bila Tuff nangis pandang aku mintak ehsan...ngan aku2 sekali nangis..tak sanggup tgk dia mcm tu...

kedua...
Masuk 6bln ni juga Tuff buat pertama kali makan makanan pepejal...kalau sblm ni dia hanya kenal susu mama je...tapi skrg dia dah mula makan...sooo xcited nak bagi dia makan sebab ini menandakan anak mama dah besar n alhamdulillah Tuff tak ada mslh nak makan...

ketiga...
Tuff sembelit...tak penah dia sembelit!!..ni sebab Tuff sgt suka makan...bagi je apa makanan pun dia akan makan...tapi dia dah mula kurang minum...baik susu mama ataupun air masak...itula yg menyebabkan Tuff senang dapat sembelit...cian dia bila tengok dia terpaksa teran smbl menangis..

keempat...
Di usia 6bln ni juga Tuff terpaksa berjauhan ngan papa selama seminggu sebab papa ke China...mama ngan Tuff tak leh ikut sebab bukan cuti sek..cian anak mama rindu ngan papa smp demam2..huhuhuhu...mama pun rindu gak..hehhehe

itulah yg berlaku sepanjang usia Tuff 6bln...apa pun itu seua cabaran n dugaan n aku mahupun hubby tak penah merungut dlm membesarkan Tuff n tak jemu memberikan kasih sayang kepada Tuff...semoga anak mama menjadi orang yg beriman n berilmu tinggi..!!!!


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net