akma's FotoPage


My name: akma saad
My Fotopage: http://akmaizam.fotopages.com/
About me:
From: Malaysia
Camera:
Not specified
Other:
Friends:
hanie liza
Latest entry:JAGUNG KUKUS
Salam buat adik-adik sekelian.. kakliza ni memang sukaaaaa benar dengan jagung.. pantang nampak ada jualan jagung memang beli punya.. dan sungguh tak sangka rupanya cucu perempuan kakliza pun hantu jagung.. baru-baru ini kakliza beli jagung kat pasar malam.. tetapi oleh kerana agak sibuk ..asik bertangguh jer.. .so satu malam tu kakliza terajin nak perisikan butir jagung [bukan hiris macam dalam gambar] untuk buat bubur keesokkannya.. tapi oleh kerana teringin nak makan jagung kukus denga... View this Fotopage entry
Umie Farra
Latest entry:outing,picnik dgn mak n adik2 di air terjun ulu chepor
salam semua........... maaf asik lambat je umie update fp ni kan,dah teruk benor habuk dan bersawang kan..jap2 umie vacuum dulu yer hehehe LOL LOL LOL..terima kasih kwn2 sudi masuk lg fp umie yer...umie masih syg pd fp n kwn2 tau..cuma umie aktif kat FB jer skrg..tak bermakna umie lupakan fp.... :-> ok ler..3mggu lepas punye cite hahahaha....mak n adik2 dtg ipoh,aktiviti kami g outing jusco sambil mkn n berkelah kat air terjun ulu chepor tu jer..air terjun ni tak jauh dr umh kami,5min jer pun.. :-D... View this Fotopage entry
zaidatul azra
Latest entry:Autumn@Yamanakako,Yamanashi Prefecture
View this Fotopage entry
me n sheilla

© Pidgin Technologies Ltd. 2016